اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی کماندوز را شنیده اید یا حداقل یکی از نسخه های آنرا به پایان رسانده اید. این بازی توانست با ابتکارات و نوآوری های خود سبک جدیدی از بازی های استراتژیک را پایه گزاری کند و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرد. در این بازی شما در نقش کماندوهای حرفه ای هستید که در جنگ جهانی دوم عملیات سری انجام می دهید که انجام این عملیات ها ، حرکت دشمن را کند و مختل می کند. به طور کلی باید با کمک کماندوهایی که در هر مرحله دارید کلیه عملیات دشمن را خنثی سازید . ترکیب بازیهای استراتژیک، اکشن و فکری در قالب یک داستان و سناریوی جذاب و پرداخت خوب شخصیت های بازی، اصلی ترین عامل موفقیت این بازی بوده است . در بازی هر کدام از شخصیتها دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند، که شما برای گذراندن هر کدام از مراحل به آن ویژگی ها نیاز خواهید داشت! برا دانلود نسخه فارسی این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



تصویری از محیط بازی کماندو (پشت خط دشمن)  Commandos Behind Enemy Lines



دانلود Commandos Behind Enemy Lines
حجم: 106 مگابایت


دوبله شده توسط مرکز کامپیوتر gamepcconvert.blogsky.com

نکته مهم: بعد از اتمام نصب پنجره رجیستری برای شما باز خواهد شد ابتدا روی yes و سپس روی OK کلیک نمایید

برای بهبود کیفیت تصویر ، داخل بازی از منو گزینه Option و سپس Video Option را انتخاب نموده اکنون بالاترین رزولیشن یعنی 1024 را فعال کنید.


*********************************************************~**************
تصویری از محیط بازی کماندو (ندای وظیفه)  Commandos Beyond the Call of Duty


 Commandos Beyond the Call of Duty
حجم: 113 مگابایت


دوبله شده توسط مرکز کامپیوتر gamespcconvert.blogsky.com
نکته مهم: پس از اتمام مراحل نصب ، وارد مسیر نصب بازی شده و روی فایل RegSetup دوبار کلیک کرده و در نهایت OK را بزنید ، در غیر اینصورت قادر به ذخیره و بارگزاری بازی نمی باشید.

برای بهبود کیفیت تصویر ، داخل بازی از منو گزینه Option و سپس Video Option را انتخاب نموده اکنون بالاترین رزولیشن یعنی 1024 را فعال کنید.