کارآگاه علوی یک بازی ماجراجویی اشاره کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو می‌کند. مادام روژان زنی انگلیسی تبار است که در شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی می‌کند. او یک اشراف‌زاده‌ی انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرار داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد‌. در نیمه شب آذر ۱۳۱۳ اتفاقی می‌افتد که مقامات بلند پایه‌ی حکومتی را شوکه و نگران می‌کند. کارآگاه علوی که در حل معماهای پیچیده و سخت از تبهر خاصی برخوردار است و آوازه‌ی او تا دربار ایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می‌شود. در این بازی شما به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان می‌گذارید و در این‌جاست که با گفتگو و حل معماهای پیچیده به کشف ماجرا می‌پردازید و پرده از راز آن برمی‌دارید. شما فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمی‌شوید، بلکه دستیار او و کارکتر دیگری را نیز هدایت می‌کنید. دراین بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید، به شمال و جنوب شهر می‌روید و بعضی اوقات حتی به روستای شمال کشور هم می‌روید تا فضای بازی یک‌نواخت نباشد. پتانسیل بازی آن‌چنان است که می‌تواند سنین بالا را هم جذب کند.و این قسمت از کارآگاه علوی قسمتی است که در هیج کجا پیدا نخواهید کرد.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

معمای بودن و دارا بودن صداگذاری خوب روی شخصیت ها حتی خود کارآگاه علوی.در این بازی باید راز مرگ روژان را پیدا کنید و حقایق را کشف کنید.

ما این بازی را در دو نسخه متفاوت برای شما قرار دادیم.پس سریع اگر دوستدار بازی های معمای هستید این دو نسخه را دانلود کنید.

لینک مستقیم:

Alavi1

Alavi2

منتظر دیگر بازی های ایرانی ما باشید و برای حمایت از کالای ایرانی حتما از این فرصت دانلود رایگان بازی ها ایرانی استفاده کنید.و تمامی این مطلب متعلق به سایت ما میباشد و کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نمیباشد.