۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود بازی بحران دایناسوری Dino Crisis 1 برای PC دوبله فارسی_با صدا پیشگی بهترین گویندگان صدا و سیما

بازی خاطره انگیز بحران دایناسور بازی در سبک Resident Evil و کشتار و شکار دایناسور است تنها فرق این بازی این است که دایناسورها را فقط برای بقا و زندگی خود باید شکار کنید و این بازی تماما رایگان و فارسی است برای کسانی که میخواهند و همانطور که میدانید این نسخه هم اختصاصی سایت ماست و حتما برای قرار دادن این بازی در جای دیگر نام سایت ما را هم درج کنید و حتما از لینک ما استفاده کنید وگرنه در غیر این صورت غیرمجاز محسوب میشه.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

دارا بودن قابلیت چرخش شخصیت به 360 درجه درست مثل مساحت یک دایره،دارا بودن گوینده و صدا خوب کارکترها و شخصیت های بازی و بازتر شدن و بهتر فهمیدن ماجرای بازی و فابلیت بعدی ترسناک بودن و دلهره آور بودن این بازی است که کاربر را با حضور ناخواسته دایناسورها از هر طرف شگفت زده میکنه.

وزن بازی حدود 800 مگابایت و وزن فایل نصبی و کرک شده و دنلودی برابر با 650 مگابایت هست با سرعت بالا در نصب.

لینک مستقیم:

ENTER

خوب اکنون چرا منتطرید بر روی گزینه دانلود کنید کنید و بازی را دانلود کنید و از گرافیک HD بازی تمام لذت را ببرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود بازی Carnivores 1 برای PC اولین نسخه از سری بازی های ARK

تصویر مرتبط

این نسخه بازی یک بازی RPG و SHOOTER اول شخص است.از سری بازی های اولیه سازندگان بازی جدید ARK که نسخه شماره یک از این یکی از دنباله های بازی Carniveres است که با حجم کم ولی با بالاترین کیفیت تصویر و حجم در خدمت کاربران قرار گرفته است و قابل اجرا برروی تمامی سیستم ها است.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

شکار هر نوع دایناسوری که بخواهد.و انتخاب هر نوع سلاح مختلفی برای شروع بازی سازندگان چند دایناسور و سلاح را انتخاب و باز کرده اند و بقیه کارها را بر عهده بازیکن گذاشته اند.درست مثل بازی ARK خود،دارا بودن بزرگ ترین فضای نقشه و تصویر برای راحت گردش و شکارکردن دایناسور توسط کاربران.

جهت دانلود بازی به لینک زیر مراجعه فرمایید،وزن بازی حدود 100 مگابایت و وزن فایل نصبی و دانلودی بازی حدود 40 مگابایت است.

تصاویری ازبازی:

نتیجه تصویری برای ‪carnivores 1 pc‬‏تصویر مرتبطنتیجه تصویری برای ‪carnivores 1 pc‬‏

لینک مستقیم:

ENTER

اکنون آماده باشید و این بازی سازندگان ARK را بازی کنید.اگر واقعا از دوستداران شکاردایناسور و بازی های RPG و ماجراجویی هستید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود بازی ایرانی مهاجمان تاریکی Darkness Warrior's برای PC "اختصاصی سایتgamespcconvert.blogsky.com "

این بازی ایرانی جزو بهترین بازی های هست که درش شخصیت های چون اسپایدرمن و اسپان و چندین شخصیت معروف دیگر نیز حضور دارند.

سازندگان این بازی شرکت عصربازی آن زمان است که این بازی را بالغ بر وزن 1 گیگ ارائه کرده و انتشار داده و اما ما برای راحتی بازدید کنندگان لینک دانلود مستقیم این بازی ایرانی با وزن 333 مگابایت قرار دادیم که امیدواریم لذت را ببرید.

ویژگی های منحصر به فرد این بازی:

دارا بودن شخصیت های مختلف و با انتخاب هر کدام در آخر بازی در بازی اصلی با غول های آخر مختلفی جدال خواهید کرد.و یکی از ویژگی های آن دارا بودن فضای شبیه بازی های مورتال کمبت است.

این بازی تنها اختصاصی سایت gamespcconvert.blogsky.com بوده و درج مطلب ما بدون درج منبع مجاز نبوده.

لینک مستقیم:

ENTER

اکنون این بازی ایرانی را دانلود کنید و از کالای ایرانی لذت ببرید و حمایت کنید.منتظر دیگر بازی های ایرانی ما باشید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود بازی Commandos 1 برای PC نسخه کامل

اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی کماندوز را شنیده اید یا حداقل یکی از نسخه های آنرا به پایان رسانده اید. این بازی توانست با ابتکارات و نوآوری های خود سبک جدیدی از بازی های استراتژیک را پایه گزاری کند و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرد. در این بازی شما در نقش کماندوهای حرفه ای هستید که در جنگ جهانی دوم عملیات سری انجام می دهید که انجام این عملیات ها ، حرکت دشمن را کند و مختل می کند. به طور کلی باید با کمک کماندوهایی که در هر مرحله دارید کلیه عملیات دشمن را خنثی سازید . ترکیب بازیهای استراتژیک، اکشن و فکری در قالب یک داستان و سناریوی جذاب و پرداخت خوب شخصیت های بازی، اصلی ترین عامل موفقیت این بازی بوده است . در بازی هر کدام از شخصیتها دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند، که شما برای گذراندن هر کدام از مراحل به آن ویژگی ها نیاز خواهید داشت! برا دانلود نسخه فارسی این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



تصویری از محیط بازی کماندو (پشت خط دشمن)  Commandos Behind Enemy Lines



دانلود Commandos Behind Enemy Lines
حجم: 106 مگابایت


دوبله شده توسط مرکز کامپیوتر gamepcconvert.blogsky.com

نکته مهم: بعد از اتمام نصب پنجره رجیستری برای شما باز خواهد شد ابتدا روی yes و سپس روی OK کلیک نمایید

برای بهبود کیفیت تصویر ، داخل بازی از منو گزینه Option و سپس Video Option را انتخاب نموده اکنون بالاترین رزولیشن یعنی 1024 را فعال کنید.


*********************************************************~**************
تصویری از محیط بازی کماندو (ندای وظیفه)  Commandos Beyond the Call of Duty


 Commandos Beyond the Call of Duty
حجم: 113 مگابایت


دوبله شده توسط مرکز کامپیوتر gamespcconvert.blogsky.com
نکته مهم: پس از اتمام مراحل نصب ، وارد مسیر نصب بازی شده و روی فایل RegSetup دوبار کلیک کرده و در نهایت OK را بزنید ، در غیر اینصورت قادر به ذخیره و بارگزاری بازی نمی باشید.

برای بهبود کیفیت تصویر ، داخل بازی از منو گزینه Option و سپس Video Option را انتخاب نموده اکنون بالاترین رزولیشن یعنی 1024 را فعال کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی ایرانی منطقه تاریک Dark Zone برای PC " اختصاصی سایتgamespcconvert.blogsky.com "

download dark zone persian irani game pc

دانلود بازی ایرانی منطقه تاریک برای اولین بازی ایرانی در سبک شوتر،رمزآلود،معمایی و ترسناک برای دوستداران بازی ایرانی پیشنهاد میکنم هر چه تمام تر فرصت را از دست ندهند و این بازی ترسناک و جذاب رو دانلود کنند.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

دارا بودن بهترین وزن حدود 1 گیگابایت و رمزآلود و فکری بودن همراه با ترس و هیجان بیشتر برای کاربران و در نوبه خودش جزو اولین بازی های شوتر و ترسناک در ایران است.

شرکت سازنده رایان و این بازی رایگانم اختصاصی تنها سایت ماست و جای دیگر پیدا نمیشود.و اکنون فرصت را قنمیت به شمارید از دانلود رایگان این بازی های ایرانی لذت ببرید و برای پست های بعدی ما برای دانلود رایگان بازی های ایرانی کمی صبر کنید بعد از دانلود بیشتر این بازی های ایرانی نوبت به دیگر بازی های ایرانی همچون گرشاسپ میرسد.

لینک مستقیم:

ENTER


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی ایرانی نبرد جنگاوران Fighters Warrior برای PC " اختصاصی سایت gamespcconvert.blogsky.com "

download fighters warrior irani persian pc game

اولین بازی ایرانی در سبک کمبت و مبارزان و برای اولین بار به صورت کاملا رایگان برای عموم مردم و دوست داران بازی های ایرانی از جمله گرشاسپ:گرزسریر و گرشاسپ:راز اژدها و گرشاسپ:معبد اژدها بزودی این سه مجمعوعه گرشاسپ هم به صورت رایگان در خدمت عموم قرار خواهد گرفت.اما تنها منبع فقط سایت gamespcconvert.blogsky.com  میباشد که بازی های ایرانی را به صورت رایگان برای حمایت از کالای ایرانی سال 97 برای همه ارائه میدهد تنها با قید منبع و ذکر سایت ما درج مطالب ما مجاز است.

برای تمامی سنین و بهترین کیفیت و حجم برای بازی با بیشترین کارکتر از جمله Kratos یا God of War  از جمله از این مدل کارکترهای معروف شرکت سازنده بازی شرکت لوح زرین نیکان است که در اواخر سال های کار شرکت خود این بازی ایرانی را عرضه کرده بوده و حال برای تفریح و چند دقیقه استراحت به خود و خانواده تان و لذت بردن از این بازی ایرانی زودتر دست بکار شوید و فرصت را قنیمت بشمرید و از دست ندهید و بازی را دانلود کنید.

لینک مستقیم:

ENTER


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی ایرانی بن تن یورش بیگانگان Ben10 Irani برای PC " اختصاصی سایتgamespcconvert.blogsky.com "

download ben10 irani pc game

اولین سایت دانلود رایگان بازی ایرانی به سبک های مختلف و از این ها بگذریم این بازی بن تن با نسخه های خارجی خود برابری بسیاری دارد از جمله بن تن 2017 که گرافیک کیفیت هر دو یکی هست.شرکت سازنده بازی عصربازی آن زمان است و این بازی تنها اختصاصی سایت gamespcconvert.blogsky.com  می باشد و کپی از این مطلب بدون ذکر سایت ما غیرمجاز بوده.

ویژگی های منحصر به فرد این بازی:

قابلیت تغییر شکل بن مثل نسخه های خارجی اش هست و نکته در هنگام حمله Heler به شهر امیتریکس بن آسیب دیده و بن فقط داری دو شخصیت هیولای جدید.

ویژگی دشمنان جدید و میزان سختی بیشتر بازی درست است.Heler شخصیت Prototype2 به شهر حمله کرده است با نیروهای خود و شما در قالب شخصیت بن باید از مردم دفاع کنید.

اکنون بازی را به راحتی دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید.از مراحل باحال این بازی لذت ببرید.تمامی بازی های این سایت دارای مجوز هستند و هیچگونه چیز بدی ندارند.

دانلود مستقیم:

ENTER


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی ایرانی مبارزان کوچک Little Fighters برای PC " اختصاصی سایت gamespcconvert.blogsky.com"

bazi irani mobrazan kochak litter fighter persian irani

این بازی ایرانی را که برای اولین بار به صورت رایگان به دانلود رایگان در آمده را از دست ندهید که بزودی در سایت ما شاهد چند بازی ایرانی که به صورت رایگان دانلود میشوند خواهید از جمله این بازی های ایرانی مبارزه ای در سبک اکشن.

شخصیت های مهم بازی:

Jin  یا همون Jin Kazama شخصیت Tekken3 پسر Kazuya

Heiachi یا پدربزرگ Jin شخصیت غول Tekken1 و شخصیت آزاد Tekken2 و 3

و حضور شخصیت های چون Ryu و Ken دو شخصیت محبوب Street Fighters و ده ها کارکتر جذاب دیگر برای کودکان و تمامی سنین.

این بازی تماما ایرانی است توسط شرکت عصربازی آن زمان ساخته شده است این بازی ها بعد از بازی های هستند که نیاز به دیسک یا سی دی/دی وی دی دارند و این بازی ها به راحتی در تمامی سیستم ها قابل اجرا هستند.

و سخن آخر این بازی اختصاصی تنها سایت gamespcconvert.blogsky.com   و کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع غیرمجاز است.تمامی بازی های این سایت دارای مجوز هستند و هیچگونه چیز خرابی ندارند.اکنون با خیال راحت دانلود کنید از لینک زیر:

لینک دانلود:

ENTER


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود بازی Attack On Titans-The Tribute Game برای کامپیوتر

نتیجه تصویری برای ‪Attack On Titans-The Tribute Game‬‏تصویر مرتبطنتیجه تصویری برای ‪Attack On Titans-The Tribute Game‬‏تصویر مرتبط

بازی نبرد تایتان ها بعد انیمه معروف خود ساخته شد و این نسخه از بازی که میبنید یکی از نسخه های کوچک اما در حین حال بزرگ این بازی است.چرا که در این نسخه کوچک با وزن سبک کاربر میتواند هر نوع شخصیتی را که میخواهد انتخاب کند از جمله شخصیت Eren و دوستانش و TITAN Eren برای رد کردن کامل مراحل.

ویژگی های منحصر به فرد این نسخه:

این نسخه با نسخه پر حجم خود برابری میکند در حین سبکی.

داشتن وضای RPG گونه و اکشن ماند و حالات مختلف پرواز و دوربین بازی.

قابلیت انتخاب تمامی شخصیت و حتی دانلود Skin Mode برای شخصیت ها اگر دوست داشتید.

قابلیت مبارزه تا حد مرگ،قابلیت Mode Survival در شهر و بیرون شهر.

داشتن گرافیک عالی در حین سبک بودن بازی.

قابلیت شارژ سلاح در حالت انتخاب هر نوع شخصیت به جزء شخصیت TITAN EREN که نیاز به این قابلیت ندارد.

شکل پیکسلی بودن و متمایز کننده از بازی دیگر خود.

لینک مستقیم:

Enter

این بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود بازی Crash Bash Live برای کامپیوتر(x86/x64)+مود کریسمس

اضافات جدید برای کرش باش لایف 2018

ABOUT

Crash Bash LIVE (formerly Project Nitro) is a free community-made remake of Crash Bash,
the infamous arena based battle game, in development by Team Nitro!
- Crash Bash, remade for the modern age!
- More features, modes, a brand new story, and online multiplayer!
- 50 arenas including 25 classic and 25 brand new ones!
- Expanded roster with modern newcomers like Crunch Bandicoot and Nina Cortex!
- Huge variety in battles using arena modifiers!
- Complete immersion with board games set in historic hubs!
- Customize characters with various cosmetic rewards!
- Made with love of the entire franchise!
- In development since late 2014!

لوگوهای جدید+راهنمای اجرا و کرک شده+میزان گرافیک

To play, unpack the .zip file anywhere, then launch CrashBashLIVE.exe

Changelog

This page is the ONLY official place to get this game.
We are not responsible for any damage caused by getting it elsewhere.

Minimum system requirements:
OS: Supported from Windows XP SP2 to Windows 10
CPU: TBD
GPU: TBD (1GB VRAM, DirectX 9.0c minimum)
RAM: 2 GB
HDD: 555 MB (packed) + 1.42 GB (unpacked) (as of b137)

Controller(s) strongly recommended! Required for 3-4 players

سازندگان:

CREDITS

TEAM NITRO

Aaron Pieries - Voice Acting
Ashy666 - Texturing
BetaM - Lead Dev, Programming, Design
Keon McKeon - Voice Acting
Lurking Leanne - 2D Art, Texturing
Mewsel - Voice Acting (Planned)
Mike Gomez - 3D Art
PolyG - 3D Art, Animating, SFX
Smaz - Writing (Planned)
Syphyous Gestmorph - Voice Acting
XenoMind - 3D Art

شخصیت ها


CRASH COCO CRUNCH NINA RILLA


CORTEX BRIO KONG TINY DINGODILE

منتطقه ها+غول های مراحل

CRATE CRUSH

JUNGLE BASH SPACE BASH SNOW BASH FACTORY BASH ASH BASH


POLAR PUSH

POLAR PANIC TILT PANIC MELT PANIC BLIZZARD PANIC EVIL PANIC


POGO PAINT

POGO-A-GOGO EL POGO LOCO POGO PADLOCK COUNTER POGO POGO BLACKOUT


BALLISTIX

CRASHBALL BEACH BALL N.BALLISM SEWER BALL ROOFTOP BALL


MEDIEVAL RUSH

RING DING MALLET MASH DRAGON DROP JOUST DESSERTS FIGHT KNIGHT


BOSSES

PAPU PUMMEL BEARMINATOR RISE OXIDE RIDE VISCOUNT BOUT


SPECIAL THANKS

BandicootUnit - Temp. Papu Papu model
Bror - Guest VA, Testing
CRASHARKI - Some model ports
DemonBoy - Art assistance
FireWavezZ - Crate textures
MikeyM92 - Logo
Natty - Testing
PeteThePlayer - Guest VA
Pull - Testing
Staniel - Temp. Oxide model

لینک دانلود بازی برای ویندوز x64 (64Bit)

فشار دهید
لینک دانلود بازی برای ویندوز x86 (32Bite)

فشار دهید

نکته:به دلیل جدید بودن بازی این بازی بدون سیو کامل است ولی برای کسانی که میخواهند از اول بازی شروع کنند عالی است و بعد این بازی باید دسته هایش را تنظیم کنید که ما تنظیم کردیم و داریم مراحل را برای کاربران باز میکنیم به محض سیو صددرصد شدن بازی لینکش رو جایگرین میکنیم.

نکته 2:به بازی کرش باش لایف چند بازی آزاد و جدید دیگر هم اضافه شده و هر شخصیت دارایه شکل جدید و قدرت خاصی است.

این بازی هم دارای مجوز هست و مثل گذشته خود مخصوص تمامی سنین هست.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰